Кабінет клієнта

Підготували для Вас коротеньку інструкцію по перевірці статусу ремонту Вашого пристрою)
1. Клікаємо “Перевірити статус ремонту”;
2. Вводимо ID з квитанції;
3. Переходимо у кабінет клієнта (тут можна редагувати Ваші дані);
4. У вкладочці “Ремонти” переглядаємо статус поточних та виданих ремонтів;
5. Для перегляду детальної інформації по кожному зверненню достатньо двічі натиснути на полі конкретного запису. З’явиться вся інформація по Вашому зверненню, а також можливість додавання коментарів/побажань/рішень.

Вдалих та швидких ремонтів!:-)

*В даний момент ми працюємо над оновленням “Особистого кабінету клієнта”, аби підвищити його інформативність та зручність. Незабаром  нову версію кабінету буде активовано.